Hirtenspiel

Im Rahmen des 28. Adventsingen desTrachtenverein Ostermünchen führten die Plattlerkinder des Vereins das Weihnachtsspiel „ Kannt doch sei, oda?“ auf. In adventlicher Behausung der Pfarrkirche St. Laurentius wurde betont, wie wichtig verzeihen ist.

Daß `s Verzeih´n friara wia heid ned so oafach is und im Verzeih´n meara drinnschdegga ko, wia ma moant, des ham de Kinda spielerisch in der Zeit um Jesu Geburt vorg´schbuid.

Wia Maria und Josef auf da Herbergsuche vo de Hausherr´n oiwei wieda obgwies´n wean, moant

d´Maria:         

„Vielleicht is so, daß uns garnix bäß ned woin

vielleicht is so, daß ma durch sie `s verzeih´n leana soin.

Kannt doch sei, oda?“

Und da Eng´l bestätigt:

„Bät´s um a Unterkunft fia eich zwoa zam

aba verzeiht´s zeascht dene, de wo eich obgwies´n ham!

Wias bei de Propheten hoaßt:

-Vergib deinem Nächsten das Unrecht, dann werden dir, wenn du betest auch deine

Sünden vergeben.-“

Aba a de Bauersleid mid eanane zwoa Buam soin `s Verzeih´n leana, wia se Maria und Josef ohne frong in eanan Schdoi eiquartian.

Es konnte regelrecht gespürt werden, wie das viele Auswendiglernen und Proben mit der Freude des Aufführendürfens und dem anschließenden Applaus belohnt wurde.

Schee habt´s es gmacht!         

Text: Thomas Huber

Foto: Bianca Lederer